The wanted- I found you
Elikkäs olin torstaina ja perjantaina poissa koulusta koska olin vähän flunssassa ja kuumeessa.
Ja mä vihaan sitä että pitää jäädä kotiin! Koska kotona ei ole mitään tekemistä ja aina ku oon pois koulusta siellä tapahtuu jotain toosi hauskaa...
Mutta ostin keskiviikkona parit kauhuleffat :D ja kattelin sitte ne.
Ring
Ring 2
The Hills Have Eyes
The Hills Have Eyes 2
Ihanat leffat suosittelen jos pitää kauhusta :)
Viikonloppu meni ihan kivoissa tunnelmissa, formuloita kattellessa :D
Mutta juu kuunnelkaa tuo biisi! IHANA! <3




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti