maanantai 5. marraskuuta 2012

Kipeenä ;(

The wanted- I found you


Elikkäs olin torstaina ja perjantaina poissa koulusta koska olin vähän flunssassa ja kuumeessa.
Ja mä vihaan sitä että pitää jäädä kotiin! Koska kotona ei ole mitään tekemistä ja aina ku oon pois koulusta siellä tapahtuu jotain toosi hauskaa...

Mutta ostin keskiviikkona parit kauhuleffat :D ja kattelin sitte ne.

                                                            Ring 
                                                               Ring 2


                                                          The Hills Have Eyes 
                                                                              The Hills Have Eyes 2

Ihanat leffat suosittelen jos pitää kauhusta :)
Viikonloppu meni ihan kivoissa tunnelmissa, formuloita kattellessa :D
Mutta juu kuunnelkaa tuo biisi! IHANA! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti