torstai 8. marraskuuta 2012

Hala Madrid!

Ahh.... Oon rakastunu jalkapalloon vielä enemmän!
Mun suosikkijoukkuehan on Real Madrid. Ja musta on niin ihanaa nähä kun ne pelaa ja seurata mitä ne tekee ja näin. Joka ikinen päivä vedän Fan girlit täällä mun huoneessa kun oon koneella :D eli kiljun ja hypin ja niin oon tosi innostunu. Vaikkapa jos nään jonkun ihanan kuvan tai videon tai Real on voittanu tai jotain mut nyt listaan mun lempi pelaajat parhaus järjestyksessä 1-10 Realista vaikkei teitä kiinnostaisikaan :D

10. Kaka
 













9. Marcelo





















8. Pepe















7. Sergio Ramos





















6. Xabi Alonso 





















5. Karim Benzema













4. Mesut Özil










3. Iker Casillas






















2. Cristiano Ronaldo






















 1. Fabio Coentrao <3
 















Elikkäs siinä oli mun Real postaus :)





maanantai 5. marraskuuta 2012

Kipeenä ;(

The wanted- I found you


Elikkäs olin torstaina ja perjantaina poissa koulusta koska olin vähän flunssassa ja kuumeessa.
Ja mä vihaan sitä että pitää jäädä kotiin! Koska kotona ei ole mitään tekemistä ja aina ku oon pois koulusta siellä tapahtuu jotain toosi hauskaa...

Mutta ostin keskiviikkona parit kauhuleffat :D ja kattelin sitte ne.

                                                            Ring 
                                                               Ring 2


                                                          The Hills Have Eyes 
                                                                              The Hills Have Eyes 2

Ihanat leffat suosittelen jos pitää kauhusta :)
Viikonloppu meni ihan kivoissa tunnelmissa, formuloita kattellessa :D
Mutta juu kuunnelkaa tuo biisi! IHANA! <3

torstai 1. marraskuuta 2012

A fresh start

Noniin,ajattelin aloittaa siten että kerron hieman itsestäni :)

Hyvät piirteet;
-Olen yleensä rehellinen
-Luotettava
-Saan ihmiset yleensä hyväkke tuulelle
-Hauska
-Ja muutenkin positiivinen
-Olen hyvin rasistivastainen, Go homot <3

Huonot piirteet
-Sanon asiat yleensä liian suoraan
-V*****len ihmisille
-Mulla on vahvat mielipiteet ja puolustan niitä myös vahvasti
-Keittiössä musta tulee p***a ämmä
-Puhun liikaa
-Jos joku pilkkaa asioita tai ihmisiä joita rakastan, ei kannata olla paikalla ;)

Asioita joista pidän;

-Musiikki
-TW = The Wanted <3
-Enrique Iglesias
-Justin Bieber
-kokkaamisesta,leipomisesta
-kavereista,sukulaisista,perheestä
-Telkkarista
-Simpsoneista
-Top Chefistä
- X Factorista
-JALKAPALLOSTA!
-Jätkät?
-Ruuasta
-Mun kanista <3


Asioita joista en pidä;

-One Directionista
-Rääkyvistä lapsista
-Idiooteista ihmisistä
- Sellasista kunnon kaupunkilais ihmisitä
-Pissiksistä
-Matikasta
-Kiusaajista
......
 Siinä ne kai oli. Asioista joista pidän ois tullu vielä miljoona lisää mutta muuten tästä tulee niin pitkä :D
Vielä loppuun vähän musiikkia, jos vaikka saisin aivopestyä jonkun ;)
http://www.youtube.com/watch?v=kM3vdN6FJ7E